M-Files Corporation, de intelligent informatiemanagement organisatie, kondigt vandaag de beschikbaarheid aan van de documentmanagement oplossing voor Salesforce in Nederland en België. Een gezamenlijke webinar met GeONE, Global M-Files Partner of the Year 2020, demonstreert de voordelen van de oplossing en biedt een praktisch inzicht in de implementatie van M-Files voor Salesforce.
De op M-Files gebaseerde documentmanagementoplossing is direct beschikbaar in de vertrouwde Salesforce userinterface en biedt out-of-the-box functionaliteiten voor professioneel documentmanagement, compliance en governance. M-Files maakt in Salesforce directe toegang mogelijk tot alle klantgerelateerde data en documenten, ongeacht de opslaglocatie, en creëert daarmee een 360-graden beeld van de klant.
Weergave en beheer van documenten in Salesforce
M-Files voor Salesforce brengt een volledige set aan documentmanagement functionaliteiten naar Salesforce, waaronder cloud en on-premise opslaglocaties, metadata-management, versiebeheer, beveiliging, autorisaties, samenwerking, workflows, digitale handtekeningen, documenttemplates, compliance ondersteuning en meer. Het elimineert ook de noodzaak voor migratie door binnen Salesforce toegang te bieden tot content uit externe bronnen zoals on-premise file shares, OneDrive of SharePoint.
De geïntegreerde M-Files documentmanagementoplossing verbetert de dagelijkse productiviteit doordat Salesforce-gebruikers zich kunnen blijven concentreren op de accounts in Salesforce, zonder dat ze naar andere applicaties hoeven te schakelen om belangrijke gerelateerde documenten en andere informatie te vinden en te gebruiken. Documentcreatie en verwerking plus het beheren van versies, metadata, autorisaties, documentprocessen en meer vindt rechtstreeks plaats in Salesforce. Daarmee beschikken organisaties over up-to-date dossiers en maken zij van Salesforce de single-point-of-truth voor klantinformatie.
Een boost voor Salesforce Customer 360
In 2018 lanceerde Salesforce het Customer 360 initiatief, met als doel een compleet beeld van de klant te creëren. Customer 360 richt zich vooral op gestructureerde data. M-Files voegt daar nu ongestructureerde data aan toe, zoals Microsoft Office-bestanden, afbeelding- en videobestanden, e-mail en andere communicatie en maakt data van verschillende bronnen migratievrij beschikbaar in Salesforce. Op deze manier wordt alle content in context aangeboden en ontstaat een volledig 360-graden beeld van de klant.
GeONE biedt lokale expertise in Nederland en België met de nieuwe oplossing dankzij succesvolle implementaties, waaronder in de verzekeringsbranche. Bastiaan Brefeld, verantwoordelijk voor M-Files bij GeONE, licht de voordelen toe: “Bijna iedere organisatie heeft te maken met beheer van bestaande en nieuwe klanten en Salesforce is een geweldige tool om dit mee te doen. Wat je echter wilt als organisatie, is dat medewerkers voorzien worden van alle relevante klantinformatie. Dit betekent complete klantdossiers met zowel klantdata, maar dus ook alle bijbehorende documenten, emails en correspondentie, inclusief het beheer van deze content en dat allemaal op één plek. Met M-Files wordt Salesforce de one-stop-shop voor alle klantinformatie. En dat helpt medewerkers om de klant beter, efficiënter en sneller te bedienen.”